OJ, hoppsan...

OJ, ja nu kunde det har brunnit här i huset igen. Fast i min lägenhet den här gången. Min spis brukar ju i vanliga fall inte användas mer än som avlastningsbänk vilket innebär att jag lastar av saker på den. Alldeles nyss kom jag hem från stan och la väskan och det jag hade med mig på spisen som jag brukar göra. Skillnaden den här gången var bara en att spisen var på. Jag hade tydligen av misstag råkat sätta på plattan där min väska låg. Så nu är den väskan förstörd, dags att köpa ny med andra ord. Jag kände ju att det började bli varmt och att det luktade fan här. Men inte hade jag märkt att spisplattan var på, den brukar ju aldrig va på annars. Jag lagar ju aldrig mat. Men fan vilken panik jag fick, men som tur var stog jag ju vid spisen så jag kunde snabbt stänga av plattan och flytta på väskan. Dum som jag var tog jag även på undersidan av väskan när jag lyfte upp den så jag brände även mig på handflatan. Men det gick bra iaf, de ingen större skada skedd förutom det att min favorit väska nu är förstörd:(

Älskar er /
                /MissDynamite

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0