Nytt armband...

Dagen idag har innehållit långpromenad med Britta, den som vi tar varje dag numer. Sedan har jag varit på den sista HP-förberedelsen nu innan högskoleprovet. Tycker nämligen att dessa HP-förberedelserna är väldigt bra då man får tips på olika tanesätt som man kan använda sig av. Jag har säkert framfört min åsikt gällande saken tidigare i nått inlägg men det tåls att upprepas. Efter den lektionen så följer ju som vanligt "pysseltimman", den tycker jag är så himmla rolig. Enligt mig själv så är jag ju ganska kreativ av mig och jag tycker ju att det är så himla roligt att göra egen designade smycken och även att sy kläder. Fast på "pysseltimmarna" ägnar jag mig framför allt åt smyckes design. Jah, eftersom att jag inte har verktygen som behövs hemma är det ju lika bra att passa på medans man ändå är där det finns. Symaskin däremot har jag hemma. Nåja, nu är jag väldigt trött, då jag inte sovit i många timmar inatt heller. Det är ju faktiskt andra natten som jag inte sovit nå vidare så nu ska jag vila lite. Sen ska jag in till Ulla och plugga där, så slipper jag sitta här själv. Det gör jag ju hela nätterna ändå så nu får ni ha det så bra tills jag vilat klart.



Detta gulliga armband var det jag hann med idag. Strasskedjan fick jag nämligen pilla med väldigt länge tills den var så pass kort att den passade min handled. Den har nämligen tillhört ett halsband tidigare och var då därför menad som en halskedja från början. Men inte nu längre;)


Kommentarer
Postat av: D

Fint:)

2009-03-12 @ 08:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0