Nu har jag haft besök här...

Gud vad roligt det var att träffa Emily igen. Hon är verkligen en sån där människa som man bara kan sitta och prata av sig med. Hur underbart som helst och avstressande. Så nu är jag faktiskt mindre stressad i jämförelse med vad jag var innan hon kom. Såna som hon är faktiskt sällsynta, och idag hade hon med sig en present till mig dessutom. Jag blev helt rörd jag, jättefin var den. Tack snälla Emily, du betyder mycket ska du veta.

Så nu har hon vart här en stund, tjatat lite så kolla hon på mina egen designade armband som jag lagt ut på bloggen tidigare och så. Fast nu har hon gått så nu måste jag sätta fart igen. Två RedBull på raken ger mycket energi så nu har jag tänkt att gå ut med Litta på vår dagliga långis. Vi har ju riktigt hunnit med den än då jag mer eller mindre sovit bort halva dagen. Men nu så är vi snart på väg ut och därefter ska jag sy upp ett par gardiner åt Ulla.

Måste även skicka in min inlämning också. Jag satt ju inne hos Ulla innan Emily kom och plugga så nu har jag bara två frågor kvar som ska renskrivas så kan jag förhoppningsvis skicka in det inatt. Sen ska jag även lägga upp bilder på min fina present som jag fått.


Kommentarer
Postat av: emelie

2009-03-13 @ 01:35:21
URL: http://emelieba.blogg.se/
Postat av: emelie

Naaaw va gooo du e gumman <3

2009-03-13 @ 01:36:01
URL: http://emelieba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0