Nu får jag väll ändå snart hjärtattack

Jah, fy fan vilken dag, och den är ändå inte slut än på långa vägar. Jag har stressat som en idiot hela dagen och svetten bara rinner av mig. Tror inte jag behöver något bättre motionspass än så här idag om jag ska va ärligt. Det positiva med dagen ju så klart att jag har fått en del gjort. Fast det är ju mycket ogjort också som står kvar på schemat. Jag började iaf dagen med att göra mig i ordning och sedan gå ner till banken för att se ifall automaten funkar idag, och det gjorde den. Som tur var får man väll tillägga. Innan jag gick ner på stan satte jag i en ny maskin tvätt, och städade efter mig i tvättstugan. Ni förstår det är väldigt viktigt att påpeka att man städat efter sig för i det här huset är det inte många som vet hur eller vad man använder städredskapen till. Det finns två sopkvastar, en golvmopp och lite andra redskap i tvättstugan men lika jävla skitigt är det varenda gång man kommer ner dit och ska tvätt. Men nog om det.

Under tiden tvätten låg i maskinen och blev tvättade var jag ju som sagt nere på stan, utanför mig träffade jag Emily och Monica:) Roligt när man springer på någon man känner på stan bara sådär. Fick även reda på att jag har en ny läsare nämligen Monica:) Välkommen gumman!!!
Men jag hann dock inte snacka med dom mer än så för jag hade ju brottom till mitt och antagligen dom till sitt. Så det blev ingen lång pratstund. Sedan var jag även en sväng förbi skomakaren och lämnade in mina skor på lagning. Klackarna har slitits ut så jag ska hämta ut dom imorgon efter klockan två någon gång. Under den korta pratstunden fick föresten reda på att det nalkas party imorgon, vilket var en riktig rolig nyhet;) 

Efter att jag gjort det jag skulle på stan gick jag hem till Ulla och försökte varva ner lite men det gick ju sådär. Så jag kom iväg därifrån ganska snabbt och ner till tvättstugan igen. Maskinerna var ju klara så jag la det jag hade på tork, hämtade min resväska från källaren och stack först iväg till Coop. Var ju tvungen att köpa handukar åt mamma som hon tjatat om så himla länge. Det blev dock bara ett paket eftersom att dom jag inte kunde betala igår hade tydligen försvunnit. Men jag ska gå dit imorgon igen och se ifall dom hittat dom. Sen vart det iväg till Lidel en sväng med, dom har ju så himla god ananas juice där så därför var jag ju tvungen att ta resväskan med mig. Vill ju så klart få hem så mycket juice som möjligt när jag väl är där. Och det fick jag med, för nu har jag hela kylskåpet fult men juice. Så nu är jag glad:) Fast nu ska jag gå in till Ulla och käka lite. Vet ju inte vad det är för mat hon gjort idag, fast det är säkert nått gott kollebojs som hon själv kallar det för. Sen måste jag stressa ner lite innan jag sätter fart med nästa projekt på schemat.
Älskar er /
                /MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0