Nu är mina gäster här:)

Nu har mina gäster anlänt och en utav dom har till och med lämnat oss alla redan. Min pappa är så himla hispig av sig så man skulle kunna tro att han har eld i baken. Brottom, brottom liksom så dom var här redan vid åtta till. Men jag hade ju mina aningar om vilken tid dom skulle komma på ett ungefär så jag gick upp redan vid sju tiden. Jag måste även säga det att jag inte alls mår bra idag men någon feber har jag iaf inte. Idag är det ju dessutom "pysseltimman" i skolan så jag ska försöka komma iväg på den lite senare. Fast först måste jag vila lite, kanske jag känner mig bättre då. Hoppas de iaf för jag vill ju så gärna gå dit.  Det är ju så himla roligt att designa egna smycken och sånt. Synd att jag inte har några såna verktyg i min ägo annars hade jag nog suttit med och designa egna smycken varje dag. Kanske bör införskaffa mig lite verktyg och material så kan jag ju även sitta hemma och designa smycken. Fast iof så tror jag inte att jag har så mycket tid över för det ändå, tyvärr:(

Fast nu är min mormor här hos mig och hon ska j u vara här hela veckan så nu ska jag umgås med henne. Ha det så bra så länge allihop:)

Älskar er /
                /MissDyanamite


Min mormor är hemma hos mig nu:)


Kommentarer
Postat av: Monica

ja vill oxå ha en så söt mormor :)

2009-03-23 @ 18:33:23
URL: http://citcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0