Nu är Litta vit igen;)

Nyligen kom jag och mormor in från en två timmars lång promenad. En riktigt skön sådan, fast nu är vi väldigt trötta. Ska nog kolla klart på Efterlyst och kanske gå ner till kiosken och köpa cola, sen ska jag sova. Men annars så har det väll inte hänt så mycket idag. Jag har varit dålig, så jag har typ inte lämnat lägenheten överhuvudtaget. Dock har jag lyckats få Litta duschad iaf, så nu är min vovve VIT. Hennes päls har ju gått från att vara vit, grå och nu den senaste tiden har jag gått runt med en mer eller mindre svart hund. Men efter några omgångar intvålning lyckades jag slutligen få henne vit igen. Men kämpigt var det allt, inte enbart för att hon var så pass smutsig utan även för att min rygg gör så himla ont. Fast det har ju blivit mycket bättre med ryggen, så imorgon tror jag tom att jag kan ta motionsrundan. Ska du med Monica?

Älskar er /
                /MissDynamite




Efter någon timma i Duschen är min Litta så VIT hon bara kan bli:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0