Jag lär mig bäst på nätterna

Nu är det natta och jag har nyligen varit ute på natti promenad med Litta. Klockan är ju inte allt för mycket för att ha min dagsrytm men jag är så himla trött ändå. Så nu har jag tänkt bädda ner mig i sängen och läsa lite innan jag ska sova. Nej föresten jag ska plugga. Fast först ska jag visa er vad jag gjort på "pysseltimman" idag:)




1. Det första armbandet har jag inte gjort så mycket med mer än att jag har bytt ut dom tråkiga pärlorna som varit där tidigare till lite mer roligare färglada pärlor.

2. Det andra armbandet har jag bara limmat på den svarta blomman som hade trillat av. Dedan limmade jag även på dden vita pärlan då jag tyckte att armbandet blev mycket snyggare så.

3. Nu är snart mitt klädhängarprojekt klart. Det jag har gjort är alltså borrat i hjärthängarna och sedan spikat i hålen med helt vanlig spik. Men det var inte helt lätt då plankan var lite hård men det gick allt. Det som återstår nu är bara att sätta upp det hela på väggen. Men de ska inte jag göra, det ska jag ringa vaktmästaren om imorgon. Hoppas bara han har tid att komma och fixa det åt mig imorgon:)

Det var allt för idag... Nu ska jag pugga lite innan läggdags.
Älskar er /
                /MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0