Motions Outfit

Så jäkla skönt att ta motionsrundan idag, verkligen. Vädret gjorde verkligen sitt, och det märktes. Sedan jag och Litta börjat med den här motionsrundan har vi oftast inte träffat på några människor alls på den sträckan mot Picasso. Men idag mötte vi faktiskt en hel del. De va alltifrån gubbar med stavgång, cyklister och folk som var ute och rasta sina hundar. Skönt att veta att man inte är helt ensam i Kristinehamn iaf, jag hade nästan börjat tro det nämligen... haha
Nåja här kommer min motions Outfit iaf.

Älskar er /
                /MissDynamite



Svarta byxer- Puma, Dragkedje tröja- Everlast, Jacka- Roxy
Självklart har jag linne och skor på mig med fast mina sletna Lacoste tänker jag inte visa upp. Det är nästan så jag skäms för dom för dom är verkligen sletna, men gah vad sköna dom är att gå i. Så dom får hänga med ett tag till faktiskt;)


Kommentarer
Postat av: Monica

Så snygg kommer dock inte jag vara imorgon :P

haha :D

men du passar i rosa enormt mycket :D

2009-03-17 @ 19:16:37
URL: http://citcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0