Min dag...

Idag har jag vart allmänt nedstämd och trött. Skulle egentligen fått en massa saker gjorda idag men det har väll inte riktigt blivit så i och med att jag inte mått riktigt bra. Fast nu mår jag hur bra som helst dessutom kommer jag nog hålla igång ett tag nu då jag dessutom nyligen tog mig en Redbull. Så snart får jag vingar;) Nae men jag måste säga det att jag verkligen hatar såna här dagar då jag mår så här. Det är liksom inte det att jag har ont någonstans utan mer att hjärnan inte hänger med. Allt känns bara som en enda stor dimma, och jag befinner mig mitt i den. Jag vet inte riktigt vad detta beror på men jag kanske borde söka hjälp. Jag menar jag mår ju inte bra utav att det inte händer nått vettigt omkring mig. Jag är ju en sån människa som vill ha liv och rörelse kring mig. Jag vill ha min almanacka fullspäckad med saker som ska göras. Och då menar jag verkligen göras också och inte som idag då det inte blev någonting gjort överhuvudtaget. Jag verken vill eller orkar ha det så här mer. Jag har ju tom en så kallad Handi dvs en handator jag skriver i saker och ting precis som i en vanlig almanacka. Skillnaden från en vanlig almanacka är att den här Handin är elektronisk och går och få in en massa olika funktioner i,  en handdator helt enkelt. Då den även har ett alarm installerat så blir den mer eller mindre som en assistent åt en. Eller kanske inte riktigt en assistent för en assistent planerar du ju in saker och ting med. Här får du ju planera din tid själv men den memorerar och påminner dig om saker som ska göras precis som en assistent gör. Jag som är väldigt ordningsam och faktiskt väldigt bra på att planera in saker har väldigt stor hjälp av Handin då jag gärna skjuter upp det jag planerat in. Men tack vare Handin blir det jag planerat in oftast inte uppskjutet. Så jag kan ju varmt rekommendera en sån här till alla er som är som jag och som gärna skjuter upp saker och ting. Eller bara rent allmänt glömmer att kolla i almanackan, för det är jag en höjdare på med ska ni veta. Värt att tillägga är väll också att jag dessutom är väldigt oteknisk. Så därför har jag en väldigt enkel modell. Men för er som känner att ni skulle vilja ha en ännu enklare modell så tror faktiskt att det finns det. Sen finns det ju naturligtvis en massa andra modeller som är mycket mer avancerade än min. Så återigen rekommenderar jag starkt detta lilla elektriska underverk. För utan den klara jag mig inte överhuvudtaget.  



Men nog om min Handi, den är guld värd och det vet ni ju nu. Det lilla vettiga jag faktiskt gjort idag är iaf att jag vart till skolan en sväng. Jag var ju på "pysseltimman", inte för att den är särskilt viktig men ändå. Jag kände att jag ville komma ut och träffa lite folk, och samtidigt göra nått kul. Jah, jag påbörjade ju ett nytt armband i onsdags och nu har jag fått det klart idag. Men det blev faktiskt riktigt bra enligt min mening, så jag är väldigt nöjd med det.



Fast nu ska jag nog gå ut och gå en kortis med Litta så jag får lite frisk luft och sen måste jag plugga. Jag har ju visserligen arbetet klart här men jag har inte skickat in det än. Vilket ju vore på tiden och göra nu. Fast jag som är lite av en perfektionist har lite svårt att släppa ifrån mig saker och ting som jag inte är helt nöjd med. Så jag antar att jag inte är det med det här arbetet i och med att det inte är inskickat än. Men förhoppningsvis kan jag skicka in det inatt, för jag har tänkt att se över det efter att jag kommit in med Litta.

Men ni får väll ha det så bra så hörs vi väll lite senare inatt. Jah eftersom att jag sovit större delen av dagen lär jag ju knappast sova än på ett bra tag, och speciellt inte med tanken på att sömnpillarna tog slut igår:(

Älskar er /
                /MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0