Min dag...

Idag har jag vart med Monica nästa hela dagen. Satt här hos mig och tjata en del, sen gick vi med gemensamma krafter ut på motionsrundan med Litta. Helt underbart att jag slutligen lyckats få med någon mer på motionsrundan. Det är så mycket roligare att gå ut och gå när man är två. Så nu blir det en motionsrunda till imorgon. Monica tyckte riktigt bra om motionsrundan så hon hänger mer än gärna med imorgon också, sa hon iaf. Så det glädjer mig verkligen. Efter rundan var vi båda dock helt slut. Så vi satte vi på en rulle som vi satt och slappa framför. "Employee of the Month" hette filmen. Vet inte om jag hängde med så mycket i filmen men det var en komedi med Jessica Simpson från 2006 iaf. Handla väll om två snubbar som verkligen är bredda att gå hur långt som hest för att få ihop det med drömbruden på jobbet. Men det var en helt okey rulle faktiskt.

Dock är den stora frågan nu är vad jag ska göra här näst. Jag har hur mycket energi som helst i kroppen. Så jag kommer nog inte kunna sova på ett bra tag nu. Kanske sätter mig och pluggar lite. Och imorgon kommer pappa och mormor hit. Mormor ska vara här hela veckan och pappa åker hem imorgon redan. Har en del "MÅSTEN" imorgon med så hur jag ska orka med allt vet jag inte riktigt. Men det blir nog till att missbruka Mixxed Up hela dagen imorgon med. Jah, för nått annat val har jag ju inte. Men det där är morgondagens problem, nu ska jag sätta mig med läxan.

Älskar er /
                /MissDynamite



Monica bäddade ner sig i soffan efter motionsrundan, medan jag försökte få igång DVD:n. Men tydligen hade det blivit nått glapp i sladdarna, (antagligen då jag dammsugit) så jag tog hjälp av min samhällsbok för att få igång den. Och det finkade:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0