Lite kort om dagen som varit...

Dvs lördagen. Eller egentligen har det inte hänt så värst mycket denna lördag. Brukar ju oftast vara ute och festa både fredag och lördag men denna helgen har det inte blivit någon fest alls. Istället har jag ägnat mig åt mer vettigare saker. Som att tex sova ut ordentligt:) Sov nog till ett tror jag, sen var jag ute på min och Littas motionsrunda vilket var väldigt skönt. Därefter dammsög jag här och plocka lite i lägenheten så det är mer hemtrevligt nu. Och fram tills nu har jag suttit hos Ulla och sytt gardiner. Fast ändå är jag inte klar med dom då jag fortfarande har två längder kvar att sy. Men jag har satt upp dom två som är klara och jag måste säga det att det faktiskt blev riktigt snyggt. Inte enbart för att det är jag som sytt dom utan även för att materialet är så fint. Lätta att sy också för den delen.
Så imorgon ska jag sy klart dom resterande två längderna och sätta upp dom. De kommer bli finfint. En annan vettig sak jag gjort idag är att jag nu har lagat min finfina mobilstol. Så nu ska min mobil sitta i den och inte vara överallt och ingenstans. Jag "tappar" ju jämt bort den, så det brukar vara ett jäkla letande här hemma efter mobilen. Men nu slipper jag leta efter den då den nu har sin egna mobilsolstol, så att jag vet vart den är:)

Älskar er /
                /MissDynamite



"Jebes zemlju koja Bosne nema"
(Svårt att göra en översättning på detta, men det som står stämmer fullt ut.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0