Krävande mormor...

Så skulle man lugnt kunna definiera min mormor för hon är verkligen krävande. Nu tex så är ju klockan inte mer än sju, och då ska ni veta att hon väckte mig för ca två timmar sedan. Så jag har varit vaken länge nu. Dessutom är det ju så himla tidigt, jag tror jag tuppar av när som helst. Hm sen har vi en massa snö här med idag, ganska tråkigt med tanken på att vi snart är inne i april. Vid det här laget har vi ju tröttnat på snö, vi vill ju ha vår nu. Men det verkar ju inte vädret ta någon som helst hänsyn till. Nåja nu ska jag väll försöka vakna till liv för mormor är i full gång redan. Fast hälst av allt vill jag gå och lägga mig och sova igen. Jag är ju inte vaken än, psykiskt sätt asså. 

Älskar er /
                /MissDynamite


  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0