Känner mig som en helt ny människa

Så himla skönt att ta sig en motionsrunda en gång om dagen. Nu känner jag ju mig som en helt ny människa, underbart. Men det fanns ju en som var med på promenaden och som inte delade mina åsikter angående detta. Nej, Litta hon protesterade, vägra gå och när jag drog med henne trotts protesterna så började hon hosta gång på gång och allt detta bara för att slippa gå. Så till slut vände jag och börja gå hemåt och då helt plötsligt upphörde hostningarna helt. Så då vände vi igen och börja gå till dit vi brukar gå, självklart försökte hon ju med hostningarna ett par gånger till men snart märkte hon att det inte funkade den här gången så till slut la hon av och följde snällt med istället. Så va det med den saken, jag kan vara bestämd bara jag vill.

Sen har jag även hunnit med en dusch vilket innebär att jag snart ska sätta mig med läxan. Skulle ju egentligen fållat Ullas gardiner men det blir för sent nu så jag tar det imorgon istället. Tycker egentligen inte om att skjuta upp på saker och ting men ibland måste man ju ta en paus i all stress och bara ta dagen som den kommer. Och idag har det ju vart just en sån där dag, men och andra sidan har jag hunnit att träffa Emily vilket jag är väldigt glad över:) Men nu ska jag som sagt plugga lite och nedan kommer bilder på min present som jag fick idag.    

Älskar er /
                /MissDynamite





Så här fin var den när jag fick den...



Fast eftersom att jag inte vill ta död på min vackra blomma var jag tvungen att ta bort plasten på den. Dessutom var den i stort behov av vatten.

Tack så mycket gumman:)


Kommentarer
Postat av: D

GUD VA FIN PRESENT!!

2009-03-13 @ 11:15:15
Postat av: Leia

Fint.

2009-03-13 @ 15:24:58
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: miemie

BARA ETT TIPS



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



Bli medlem här: http://www.freestreet.se/?r=87

2009-03-13 @ 15:28:22
URL: http://memie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0