Jag och min partypingla...

Hade en fantastisk kväll igår. Egentligen så skulle ju Martina följt med ut också men det blev tyvärr inte så då hon hade fått förhinder. Det var ju lite tråkigt. Men vi gjorde det bästa av situationen och det blev en obeskrivligt kul natt. Måste upplevas för att kunna förstås förstår ni. Men nu lite om kvällen som började hemma hos mig med lite cider. Hela kvällen var jävligt flumm och det började redan hemma hos mig. Men så småningom blev vi klara för utgång så då det bar av mot Ankaret. Var inget större drag där men det blev det då vi kom. Vi dansade och stojade på, självklart kunde ju inte jag låta bli att driva med lite folk i vanlig ordning. De är väll någon form av hobby jag har men jag är aldrig elak jag bara driver med dom lite. Men de klart är någon elak mot mig så är ju jag självklart snäppet värre. Jag kan när jag vill förstår ni men igår behövde jag verkligen inte släppa den sidan till. Alla vi träffa på och tjata med var verkligen hur goa och trevliga som helst. Både på Ankaret och Mastis. För vid halv ett bar det av till Mastis. Det brukar ju inte vara nått större drag där heller i vanliga fall men igår var det smockat med folk och stämningen var på topp. Så där fortsatte vi partyt med flumm, dryck och dans till stängningsdags. Tyvärr blev det ingen efterfest inatt dock. Jag vet ju inte hur Madde kände det sig men jag som har Mastis och även Ankaret framför näsan i princip kände att benen höll på att vika sig på dom få meterna jag behövde gå för att ta mig hem. Men det var det värt det för det var verkligen hur kul som helst. Men det brukar det ju vara där jag befinner mig, jag menar jag kallas ju inte MissDynamite för intet och man säger så. Men Madde ska ni veta hon ligger ta mig fan inte långt ifrån hon heller, min lilla partypingla.


Älskar er /

                /MissDyanamite



Jag tog faktiskt flummbilder på Madde också men hon har inte skickat över dom så jag antar att hon inte ville att jag skulle lägga ut dom... Fumm,flumm hemma hos mej...



Flummet fortsätter på Ankaret...


Och värre blev det när vi kom till Mastis....hehe



Tack för en underbara kväll hjärtat...


Kommentarer
Postat av: Madde

Tack gumman längesen jag hade såhär skoj!

Jag vet att jag inte skickade alla bilder på mig, var inte riktigt redo för att visa upp dem, men kanske de kommer ut på min egna blogg, men först gäller det att jag kommer på ett bra namn:)

2009-03-21 @ 15:58:10
Postat av: Monica

hehe ser verkligen ut som ni hade de kanon :P o jag såååg aaalllt kortet där du pussas :P haha vem är läckerbiten? :P



Madde, när du startar din blogg just let me know :D ja vill läsa :P

2009-03-21 @ 16:06:17
URL: http://citcat.blogg.se/
Postat av: Marre

Åååhhh... önskar ja kunde vart me... :( Nästa gång då jävlar! Men Madde då.. röker du?!?

2009-03-22 @ 15:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0