Imorgon väntar en väldigt krävande dag...

Fyrtiofem minuter kvar till Lets Dance finalen, och jag är taggad som aldrig förr. Inte för att jag någonsin följt Lets Dance eller något liknande program men idag är det annorlunda. Jah, det är ju final och så är ju BlondinBella med:) Fast mest spänd är jag nog på att se inledningsnumret som alla tidigare deltagare och dom kvarvarande ska dansa i början av programet. Tänkte att jag ikväll bara ska ta det väldigt lungt. Högskoleprovet är ju imorgon så då är det ju till fördel att vara utvilad. Har bestämt mig för att jag klockan tio ska jag vara i säng, eller iaf senast halv elva. 
Fast nu ska jag sätta mig ner och kika lite till på högskoleproven från föregående år framför Lets Dance. Sen har jag även köpt massor med godis till imorgon, har ju hört att det ska vara bra för koncentrationen. Jag är ju inte särskilt orolig inför själva provet. Men hur ska jag klara av att hålla mig vaken och dessutom koncentrerad under en så lång och krävande dag. Det är ju definitivt mitt största bekymmer just nu. Som tur är så har jag ju dock max fem minuter till skolan som håller i provet hemmifrån mig. Så på lunchen kommer jag ju definitivt gå hem och vila, och käka nått naturligtvis. Men som sagt jag ska upp tidigt imorgon och försöka hålla igång hela dagen. Så nu är det vila som gäller för min del. Vad ska ni hitta på ikväll?


Älskar er /
                /MissDynamite

Kommentarer
Postat av: Monica

Hoppas det går superbra idag gumman <3 :)

2009-03-28 @ 12:24:46
URL: http://citcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0