Fiffigt värre;)

Vilken tråkig måndag det har varit. Dagen i sig har det väll inte vart något större fel på men däremot det tråkiga vädret. Helt sjukt, det var ju så fint igår och varmt tom och så idag dimmigt hela dagen. Vid åtta tiden när jag var ute på motionsrundan så hade det dessutom börjat dugga. Så fruktansvärt tråkigt när det är så här. Det värsta är att det påverkar en själv. Jag har mått hur dåligt som helst idag, vart helt utmattad i kroppen och ska jag vara ärlig så har jag sovit större delen av dagen. Fast iof har jag ändå vart duktig då jag (bokstavligt) tvingat mig själv att gå till skolan idag. Jah, på "pysseltimman" iaf. Jag älskar ju den och dessutom hade jag världens ide om vad jag ville göra så jag orkade helt enkelt inte vänta med det tills nästa "pysseltimma" dvs tills på onsdag. Så jag gick dit, och som ni säkert redan vet så har jag helt snöat in mig på min egna smyckes design. Så jag satt med det även idag. Och idag blev det en jah vi kan kalla den för "stövellänk". Den ska alltså vara till för att piffa upp en helt vanlig sko/stövel. Jag menar visst är det fint med en enkel klassisk skor ibland men ibland vill man ju gärna piffa upp sin outfit. Och detta kan man då alltså göra med denna "skolänk". Dels så kan man ju ha den som den är, för öljetterna talar ju för sig. Men sen så kan man även sätta en berlock i en eller flera av öljetterna. Fast än så länge har jag ju bara en berlock, men fler lär det bli. Så i och med att berlockerna går att ta av och på så kan man alltså ha det till vilken outfit som helst, det är ju bara till att sätta i en passande berlock. Fiffigt va? Personligen tycker jag att detta var en genial ide eller vad säger ni?


Älskar er /
                /MissDynamite




Det ser ut som ett hundhalsband jag vet det. Men det är det inte, det är en fotlänk, som jag tänkt ha lite längre upp (på vaden) på en av mina stövlar.



Så här ser den ut på skon, visst är det fint? Dock ser rosetten ut att va rosa fast den är egentligen röd.


Kommentarer
Postat av: D

nice:)

2009-03-17 @ 08:49:56
Postat av: Monica

de kommer vara riktigt snyggt :)

2009-03-17 @ 09:03:04
URL: http://citcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0