Fullt upp

Jah, nu är jag verkligen helt slut, eller snarare så trött att jag inte längre vet vad jag heter. Jag gick ju som sagt upp tidigt imorse, och därefter har det ju inte vart någon vila. Som bekant för er som läser min blogg regelbundet så brukar jag ju inte gå upp fören någon gång på eftermiddagen. Men det blev det inget med då jag hade lite ärenden på stan som jag fick ta itu med. Så det var ju bra att jag fick något vettigt gjort idag. Hmm och under tiden som jag var på stan så var Ulla hemma och gjorde världens godaste bullar. Hennes bullar är riktigt mumma dom, så nu har jag fått i mig hela tre stycken. Men sen har jag ju även vart ute med Litta en lite sväng så det borde väll jämna ut sig. Sen har det väll inte hänt så mycket mer idag. Sen jag kom in med Litta har jag bara suttit hos Ulla, ätit bullar och spelat spel. Fast nu får det vara slut på det roliga, jag måste verkligen plugga. Har en massa plugg och imorgon ska jag dessutom till skolan. Fast först måste jag nog vila upp mig lite. Det är ju en hel del plugg så nu när jag vilat ut mig så har jag tänkt att börja med samhällen som ju handlar om det kommunala självstyret. Därefter så ska jag läsa lite engelska. Fast först och främst ska jag vila så jag är klar i huvet när jag väl ska plugga.

Här är lite bilder från idag:)
Älskar er /       
                /MissDynamite



Kommentarer
Postat av: monica

Plugga lite för mig med :P

2009-03-03 @ 18:07:23
URL: http://citcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0