Godmorgon


Elle nej föresten. I  min värld är det ingen god morgon fören jag sovit ut, dvs vaknat vi typ tolv och så fått ligga och dra mig en timma. Jag är ju inte så morgonpigg som ni säkert redan lagt märke till. Hade gärna sovit ett bra tag till och inte hade jag haft nått emot att ligga och dra mig heller. Men nej det här är ingen sådan morgon. Nej verkligen inte får jag väll tillägga, till en början ringde klockan vid åtta. Det ogillas skarpt kan jag ju tala om för alla er som inte känner mig. För mig är en god morgon då jag fått ligga och dra mig minst en timma efter att jag vaknat. 
Men sen finns det ju dom få mornar då jag inte får sova ut och som däremot är fruktansvärda för mig, det är nästan som att det inte finns nått värre. Och nae det gör det väll inte heller, inte i min värld iaf. Usch näe nu måste jag ta mig en dusch, jo visst rimmar det men det var inte därför jag skrev det. Jah vem vet det kanske får mig att vakna till liv, lite iaf. Men sen blir det massa roligt, då ska jag ner på stan och göra massa roliga ärenden. Eller föresten det är mest Ulla som ska utföra massa ärenden men jag ska följa med. Men nu måste jag ju som sagt ta en dusch och göra mig i ordning:)

Älskar er /

                / MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0