Godmorgon:)

Eller nej så kan jag ju inte skriva. Klockan är ju två  snart och till och med jag med mina sovmornar har hinnit med en del. Har vart på motionsrundan med Litta och så har jag nu gjort mig klar för att gå till skolan. Fast jag har ju lite tid kvar tills jag börjar, närmare bestämt en timma kvar. Så nu sitter jag och funderar på om jag ska springa ner på stan och fixa lite ärenden jag ändå måste ta itu med senare idag. Men jag vet inte kanske bäst att skippa stressen idag och ta det efter skolan. För det här ska verkligen göras idag. Att skjuta upp det tills imorgon tjänar ingenting till för jag har annat för mig imorgon. Fast hör ni nog om det nu fär jag måste verkligen rusa nu, har ju som sagt en del att fixa. Nästa uppdatering kanske nu får veta vad det är för ärenden jag gjort, och så klart kommer ju dagen Outfit;) Men som sagt vi hörs senare...

Älskar er /
                /MissDynamite




Gåragen Outfit i sin helhet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0