Glöm inte vrida fram klockan en timma...

För det har ni väll inte missat att man ska göra idag? Själv har jag faktiskt vridit fram min vägklocka redan tidigt imorse, dock har den slutet fungera helt nu. Tror den är i behov av nya batterier. Ska försöka byta ut dom nu snart.
Men annars kommer dagen inte att innebära några större ansträngningar. Visserligen ska jag ju packa för imorgon åker jag till Borås. Så först nu ska jag stryka lite och packa. Därefter ska jag städa och sedan ska jag bara slappa resten av dagen. Måste säga att detta är det ultimata upplägget efter en tung och stressig gårdag. 
Så här såg jag i övrigt ut igår när jag gjorde provet. Min teori är den att man gör bättre ifrån sig om man klär sig bekvämt, men ändå snyggt. Bekvämligheten är ju visserligen en självklarhet i min värld men de väll inte helt fel att känna sig snygg samtidigt. Jah, om inget annat så för sin egna skull. Med vetskapen om att man faktiskt är snygg när man skriver provet tror jag får en att prestera bättre. Sedan syns det ju så väl på en att man faktiskt känner sig snygg och då blir ju allt så mycket roligare... Tom högskoleprovet blir roligare att göra då.

Älskar er /
                / MissDynamite




Så här såg jag ut igår: Vitt linne- BjörnBorg, Kort tröja - Zoul, Mjukisbyxor- Puma, Skor- Adidas och smycken på vänster armen är av egen design.


Kommentarer
Postat av: Monica

Snyggt :D

2009-03-29 @ 16:01:57
URL: http://citcat.blogg.se/
Postat av: D

sexbomb sexbomb...:)

2009-03-29 @ 17:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0