Full fart framåt igen

Idag gick jag faktiskt upp redan vid åtta. Nu har jag nämligen bestämt mig för att ta min medicin regelbundet. Så nu ska jag ta den klockan 8, 12 och 18. Det funkade ju förut men jag har ju börjat slarva väldigt mycket nu sen jag börjat må bättre. Jag har även hunnit med att ringa vaktmästaren men han hade fullt upp denna veckan, så jag får inte upp min klädhängare idag. Men jag skulle ringa tillbaka på tisdag i nästa vecka så skulle han komma då istället ifall han inte fick förhinder vill säga. Hade ju hoppats på att få upp dom redan idag fast de klart tisdag är ju inte allt för långt bort ändå.Men att ha alla jackor i en utan fåtöljerna är ingen höjdare direkt. Tvätta ska jag också göra idag, eller jag har faktiskt redan lagt i två maskiner. Jag har tvättid fram till fyra. Fast jag ska försöka hinna med lite saker emellanåt. Jag behöver ju gå och handla idag. Och eftersom att jag inte fick ut mina pengar i automaten igår så kanske jag tom blir tvungen att gå in på banken för att kunna handla sedan. Så jag tror jag börjar med det. Eller iaf att gå till den bankomaten som ligger strags intill banken. Ahh så jag inte behöver gå tillbaka utifall att det inte skulle fungera idag heller. Fast jag får nog börja med att göra mig i ordning ifall jag nu överhuvudtaget ska kunna visa mig utanför dörren. Jag tvättade håret imorse så nu står det åt alla håll och kanter. Men nu vet ni iaf vad som händer här för ett tag framöver.
Älskar er /
                /MissDynamite




Så här ser det ut i mitt vardagsrum där alla jackor täcker över en hel fåtölj:(



Ahh vad mycket tvätt, ovh ändå är det bara hälften av det som ska tvättas idag:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0