Ett brutet löfte:(

Blev ju tyvärr ingen uppdatering igår som jag hade utlovat. Har ju visserligen varit lite si och så med uppdateringarna men jag bryter sällan ett löfte. Anledningen till att det inte blev någon uppdatering är helt enkelt den att mitt internet inte fungerade när jag väl skulle uppdatera. Tråkigt men sant. Men jag får väll helt enkelt ta och berätta lite om min händelserika gårdag nu. Var ju i och för sig inte särskilt händelserik med tanken på att jag satt bakom ratten i tre timmar. Vilket ju är väldigt ansträngande så jag sov i flera timmar efteråt. Där hör ju även till att jag fick gå upp klockan halv sex för att packa klart det sista och ordna med lite annat också. Städa hann jag med att göra innan pappa kom och hämtade oss. Kanske mindre intressant för er att veta men nu vet jag iaf att när jag kommer hem så kommer jag till ett välstädat hem. Nått som jag däremot vet att några av er väntat på är filmatiseringen av min lägenhet. Hann filma lägenheten innan jag åkte, så nu ska jag bara klippa i ordning den så den inte blir allt för flummig. För flum det är ju jag i ett nötskal det. Men den kommer lite senare, kanske om någon dag. För nu har jag en del att ta itu med innan jag åker in till stan. Har ett möte senare idag med min assistent. En uppföljning av vad vi hittills åstadkommit ska göras och så ska även en ny handlingsplan göras. Planering på kort sikt eller planerig överhuvudtaget är ju inte riktigt min grej då jag av naturen är väldigt impulsiv av mig. Men genom att sätta mig ner med min assistent och bolla mina framtids planer så har vi ju iaf hittills lyckats väldigt bra tycker jag. Sedan är hon ju även till stor hjälp när det kommer till att leta skola med rätt utbildning, leta bostad som uppfyller mina behov osv. Vi träffas dock inte lika ofta nu sedan jag flyttade upp till Kristinehamn men vi har ju telefonkontakt mer eller mindre regelbundet så det tycker jag är bra. Men hon är och har varit till väldigt stor hjälp för mig. Men nu gäller det att se framåt med nya planer och mot nya mål. Tror att uppföljningen imorgon kommer ta ganska lång tid med tanken på att det nu var länge sedan vi träffades. Hoppas dock att vi hinner med att göra en ny handlingsplan redan imorgon så jag får åka hem nästa vecka som planerat. Håll tummarna för mig nu;)


Jah, sedan är det väll meningen att jag även ska hinna med att träffa Marco en stund och så ska jag så klart ta en sväng på stan. Var ju länge sedan jag gick på Borås gator nu. Men som sagt håll tummarna för mig nu så kommer mer uppdatering lite senare:)


Älskar er /
                /MissDynamite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0