Ett bra budskap...

Det blev tyvärr inte någon simning idag men och andra sidan har jag nyligen kommit hem från en långpromenad med Litta. Så nu återstår bara en promenad till så den ska vi ta lite senare ikväll. Annars så ska jag snart börja spika och ha mig med mitt klädhängarprojekt. Jag väntar bara på att Ulla ska komma in hit så hon kan hjälpa mig med det. Vet ju inte riktigt hur jag ska ha det, men förhoppningsvis kan jag ringa vaktmästaren redan imorgon så jag får upp det så fort som möjligt. Orkar inte ha jackorna liggandes i fåtöljen mer. Det ser så ostädat ut, jag tycker inte om det. Nåja tror vi ska komma igång med projektet snart annars får jag gå in och hämta henne. Bilderna på mina armband som jag lovat att ta får ni dok vänta lite till med. Jag måste först få allt annat klart så att jag kan lugna ner mig sen, för just nu är det väldigt mycket.
 
                      
Älskar er /
                /MissDynamite 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0