En sån underbart fin dag...

Idag mina kära läsare älskar jag livet. Älskar mitt liv annars också men just idag känns det extra bra. Kanske just pga att vädret är så himla fint. Solen skiner och och himlen är blå allt känns mycket vackrare då...hihi 
Annars så har jag en helt del att göra idag. Överst på göra listen är står ett samtal som jag ska ringa runt ett tiden dvs snart. Sen ska jag ta på mig min skinnjacka (äntligen) och tracka ner till OKQ8 för att hämta ut mitt paket med schampon som tydligen redan kommit. Måste säga att jag är väldigt överraskad, jah på ett positivt sätt alltså. Snabba leveranser diggas ju stenhårt här. Hm jah utöver det så har jag lite smågrejer därtill som verkligen måste göras idag annars blir jag tokig. Sen har ju även min kära lärare Björn försett med massa nya arbetsuppgifter som jag gärna vill påbörja idag. Jah, lika bra att inte skjuta upp nått, ni vet ju hur jag är. Men som sagt idag har jag lite att stå i så nu ska jag rusa in till Ulla en snabbis bara kolla så att allt är under kontroll sen ska jag som sagt vidare till OKQ8. Men vi hörs lite senare. Då ska jag även visa upp alla mina hårprodukter som jag andvänder mig av. Det är ju en hel del men i och med att det är bra produkter så skadar det ju inte håret utan snarare skyddar det. Nåja mer kommer sen.

Älskar er /
                /MissDynamite


   

Saknar dig massor ska du veta...


Kommentarer
Postat av: D

fan gumman, du överraskar mig nu:) saknar dig masssssorrr. så sexiga vi e där på bilden...värsta porrbilen alltså:)

pusss za tebe, i samo za tebe!!

2009-03-17 @ 22:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0