En sån underbar bar...

Och det fina vädret håller fortfarande i sig...Underbart. Idag är jag uppe tidigt, har tom vart uppe sen kl åtta. Men jag har ju en del att göra idag med. Och det ska ju helst vara klart till klockan två för efter det kommer Madde som jag inte träffat på år och dar så då vill jag gärna umgås med henne innan vi ska på vårfesten som börjar vid halv fem/fem. Som jag även lovade inatt så har jag nu tagit kort på de smycken jag tillverkade på "pysseltimman" igår. Så nu ska ni få se dom. Sen ska jag snart även ta och göra mig i ordning för motionsrundan så att inte den blir lidande idag. För den är väldigt viktig. Måste bara ner till kiosken och köpa mig en RedBull för mina Mixxed up är slut här hemma. Men sen så är det bara till att hämta Litta inne hos Ulla så ska vi ut sen:) Men vi hörs efter motionsrundan, om nu mitt internet inte protesterar när jag kommer tillbaka vill säga...

Älskar er /
                /MissDynamite



Tå berlocker till "skolänken" och ett par jättesöta örhängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0