Dagens

Försov mig idag igen. Det var ju meningen egentligen att jag skulle gått upp kl åtta med det gick verkligen inte. Men jag försökte verkligen, jag hade ställt in två larm på riggning, och lagt dom en bit ifrån så att jag verkligen skulle ta mig upp. Fast nej det funkade inte idag...Tyvärr
Istället gick jag upp, stängde av larmen och gick och la mig igen:( Så nu ligger jag efter i dagens planering. Men nu så ska jag iaf ner på stan. Här näst följer:

                                                                    * Hämta ut skor hos skomakarn.
                                                                    * Systemet
                                                                    * Handla  (gipspluggar och konsoler)
                                                                    * Hämta ut glashyllerna hos glasmästaren

Jag har iaf hunnit ringa Peter dvs vår vaktmästare. Så han skulle försöka komma i eftermiddag och sätta upp min klädhängare. Förhoppningsvis blir det så nu också. För jag måste säga det att det är väldigt tröttsamt att ha en massa jackor i fåtöljen. Fast nu måste jag rusa jag ligger ju som sagt redan efter i planeringen:(

Älskar er /
                /MissDynamite



Kommentarer
Postat av: D

gulleplutt;)

2009-03-20 @ 12:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0