Dagens Outfit

Underbart med en härlig vårpromenad, jah eller vad man nu ska säga att vår motionsrunda är numer. Det fina vädret gör ju det så mycket lättare och roligare att ta motionsrundan. Dessutom har jag och Litta båda fått upp konditionen något så visst går det mycket lättare och fortare nu dessutom. Men det var det ju ett tag sen vi kom in så jag har hunnit duscha och göra mig i ordning och dessutom har jag även fått besök här:) Både Martina och Madde är här nu så snart ska jag gå och va lite social med dom. Dom har tjatat på mig nu ett tag att jag är osocial fast först måste jag ju visa upp dagen Outfit.
Sen blir det vårfest men jag uppdaterar er lite senare, de lite väl mycket just nu. Och massa saker som jag skulle fått gjort idag har fått bli uppskjutna tills imorgon. Det ogillas skarpt men vad ska man göra.

Älskar er /
                /MissDynamite

  


Linne- BjörnBorg, Cardigan- Zoul, Jeans- Fornarina, Skor- Fred Perry (sjalen vet jag ej var den kommer från)


Kommentarer
Postat av: D

kommmmmmm hem snart va fan....saknar min snygga sandra

2009-03-19 @ 20:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0