Banken

Näe fy fan nu är jag riktigt jävla irriterad. Vadå tekniskt fel, folk behöver ju sina pengar. Ni förstår att nu är jag riktigt upprörd. Jag var nyligen nere och skulle köpa handukar till mamma och lite mat för ikväll och så funka inte kortet. Nehe tänkte jag vi kan väll försöka igen, jag tryckte säkert bara fel kod eller nått. Men då säger hon i kassan att nae det här har krånglat hela dagen idag. Men om jag tar ut pengar i automaten tänkte jag, den ligger ju precis vid ingången. Så jag gick dit och bad kassörskan hålla mina varor. Jag trycker in min kod där och summan jag vill ha ut, och så står det tekniskt fel. Vadå tekniskt fel hur fan har dom tänkt jag ska betala mina grejer? Sen kommer det en gubbe fram som också ska ta ut pengar. Han hade tydligen beställt pizza som han inte kunde betala eftersom att han hade samma problem som jag. Så jag fick skjus av han till Nordea banken för att se ifall det möjligen funkade där. Men näe då "Ingen kontakt med banken" stod det precis som det tidigare stått. Gjorde ett tredje försök på vägen hem i min bank men inte funkade då heller. Gud jag blir så himla arg, "vadå ingen kontakt med banken" hur i helvete ska folk kunna betala sina varor. Som jag på storköpet eller som han som beställt sin pizza. Ahh vad arg jag är nu, det kokar verkligen inom mig. Så nu vet ni det. Fast nu har Ulla vart här och e sur så nu måste jag kila iväg och käka för hon har gjort mat åt mig:)

Älskar er /
                /MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0