Äntligen!!!


 

Ja, det skulle man lugnt kunna säga. Äntligen! är ett utav mina projekt klara. Jag har ju definitivt fler på G, men nu så är min klädhängare på plats. Och inte nog med det, även min avlastningsbänk som jag också har i hallen är på plats. Känslan av att ha detta avklarat är definitivt obeskrivlig. Men det tror jag att ni förstår, jag har ju liksom tjatat om det här projektet ett bra tag nu. Så nu har jag tänk glädjas åt det här hela dagen. Imorgon tänker jag dock släppa detta och gå vidare med nästa projekt. Dvs glashyllorna som jag ska hämta ut alldeles straks. Men nu är hallen klar iaf så där ska inte göras nått mer nu.

Hmm visserligen har jag även fått ett dåligt besked idag också angående mitt nästa projekt. Jag hade ju tänk att skruva ner badrumsskåpet och hänga upp en spegel där med glashyllorna vid sidan av. Men vaktmästaren gav mig det beskedet att man inte få skruva ner badrumsskåpen. Han sa varför man inte får skruva ner dom också, det har någonting med elen som är bakom att göra. Men jag är ju helt okunnig vad gäller sånt så jag fattade inte riktigt. Men att jag inte får igenom mitt projekt i badrummet fattade jag dock. Så det var ju lite tråkigt, men jag får väll sätta mig ner och fundera ut nått annat. Det brukar ju inte ta så himla lång tid för mig tills jag har nått nytt på G så de lugnt så sätt. Jag är inte allt för ledsen över detta besked trotts allt... hihi

Här kommer iaf bilder på resultatet av projeket. För att ni ska få en helhetsuppfattning av hallen så får jag lägga till att skohllorna hänger på andra sidan. Men dom bilderna la jag ju upp när dom sattes upp så det gör jag inte igen.

Älskar er /
                /MissDynamite



Bilden blev ganska kass men det går inte få dden så mycket bättre i och med att hallen inte är allt för stor, och specielt inte nu är även skohyllorna är på plats. Men visst blev det bra?



Intill det här nya projektet jag fått upp så hänger mina prydnadsskor på samma vägg.


Kommentarer
Postat av: Monica

ja har inga pengar på telefonen insåg ja haha :(

2009-03-20 @ 18:59:22
URL: http://citcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0