Äntligen hemma

Efter en lång dag på stan som bla innehöll ett möte med min assistent är jag nu äntligen hemma. Mötet gick hur bra som helst, och enligt uppföljningen av handlingsplanen kan alla punkter nu bockas av. Jag är hur glad som helst att det nu är klart.  Nu kan det läggas på hyllan liksom. Men så har vi även fått till en ny handlingsplan. Den här handlingsplanen innebär dock mer arbete för min del i och med att vi numer försöker hålla ett gott samarbete på disstans. Men det kommer nog bli bra ändå tror jag, om inget annat lär det ju märkas på uppföljningen i höst. De nämligen då det är tänkt att nästa möte ska äga rum.

Efter mötet träffa jag Marco en jätte snabbis. Han var ju på jobbet så vi sågs bara under rasten han hade. Sedan hade jag knappt en timma på mig att gå på stan innan det var stängningsdags. Var bla inne på H&M, MQ, DNA och GinaTricot fast tyvärr blev det ju inga inköp. Hade ju så pass kort tid på mig att jag i stortsätt bara hann in och ut i affärerna. Fast nu har jag äntligen kommit hem. Tänkte jag skulle ta och umgås med min morbror en liten stund nu, så ska jag tidigt i säng med. Det har ju som sagt varit en riktigt ansträngande dag, och imorgon väntar ännu en sådan. Imorgon bär det nämligen av till Gbg på ytterligare ett möte med uppföljning och annat. Klockan ett imorgon ska jag vara på kliniken där min plastikoperation genomfördes för snart ett år sedan. Så imorgon blir det väll mest uppföljning skulle jag tro. Hmm sen tänkte jag även passa på och ta en sväng på NK när jag ändå är där. Känns som att det var år och dagar sedan jag var på NK nu. Fast nu ska jag som sagt ta och umgås med min morbror.

Älskar er /
                /MissDynamite



Dagens Outfit såg ut som på bilderna ovan;)


Kommentarer
Postat av: Monica

haaaalllåååååååååå srce! jag saknar dig :(

2009-03-31 @ 21:52:25
URL: http://citcat.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åhh me like the inside off the car :)

2009-03-31 @ 21:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0