Äntligen funkar internet!!!

Mitt internet är det verkligen nått knas med, för det lägger ju av lite som det känner för. Ahh sånt gör mig arg när jag ska blogga. Men iaf får nog ta och kolla upp det. Kan ju inte hålla på så här.

Nåja idag har jag iaf epilerat mig igen så nu känner jag mig säkert ett halv kilo lättare. Vet inte vad det var som hände men jag fick ett ryck efter skolan idag eller igår blir det ju nu. Men det var verkligen ett vettigt ryck för det behövdes då jag inte epilerat mig sen sist, länge sen nu ju.  Synd bara att det tar så himla lång tid att epilerar allt. Annars hade jag ju gjort det oftare. Fast de klart det måste ju hinna växa ut en bit innan men kan epilera på nytt, går ju inte att epilera stubben. Så man behöver egentligen inte epilera så ofta. Möjligen i början men för min del som använt mig av den här metoden ett tag nu räcker det med kanske en gång i månaden. 

Men På tal om annat nu så har jag ju som ni säkert vet vart i skolan igår. Det är jag ju måndagar och onsdagar då det är "pysseltimma" ju. Fast det blev inte så mycket gjort som jag hade velat. Ett par jättesöta örhängen blev det och två berlocker (till skolänken) blev det. Sen har jag även lagat lite halsband men det är ju ingen egen design på dom så dom är nog inte så roliga att visa upp. Men som sagt jag hade gärna velat hinna med mer, men det vill jag ju alltid. Jag blir ju aldrig nöjd, det vet ju ni som känner mig.

Hmm sen hade jag ju gärna velat få lite ordning här hemma med. Inte för att det är så stökigt här men jag håller ju alltid på med nått projekt. Så imorgon ska jag dels hämta ut ett par eller rättare sagt fem par röda glashyllor som jag beställt hos glasmästaren. Måste även handla lite dricka och betala lite räkningar. Fast i och med att Madde förmodligen kommer hit imorgon så måste jag förs och främst ta itu med städningen. Måste alltså upp tidigt imorgon. Vi ska ju ner på stan och ta en fika men sen ska vi upp hit för att göra oss i ordning inför vårfesten. Inte för att jag riktigt vet vad vårfest är för något men det är skolan som håller i det. Det är det enda jag vet och att det är alkoholfritt men eftersom att jag inte varit med och planerat så vet jag absolut ingenting mer om vad som komma skall. Men och andra sidan tycker jag ju att det är roligt med överraskningar så det gör inte mig så mycket.


Hade ju gärna velat visa er vad jag åstadkommit i skolan med men klockan är allt för mycket för att jag ska orka ta kort på det nu. Så ni får helt enkelt vänta tills imorgon:) Men det klarar ni väll, det är väll ändå ingen mer än jag som är vaken vid den här tiden på dygnet ändå antar jag...hihi

Älskar er /
                /MissDynamite


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0