Yes, lyckan är fullständig!

Efter ett par veckors isolering från omvärlden har jag äntligen klarat det. Alla tentor är nu inne och redan igår fick jag reda på resultaten. Nu går vi vidare med gått samvete med andra väl valda ord. Jag är nog ta mig fan en utav dom lyckligaste på denna jord just nu, men det är bara jag själv hur jävla mycket arbete det ligger bakom ohh som jag har slitit. FY FAN säger jag bara.

Nu när ni vet varför jag haft blogguppehåll ett tag hoppas jag att alla ni underbara läsare har förståelse för detta så låvar jag att hålla er uppdaterade i fortsättningen. Häng kvar så kommer här en uppdatering från gårdagens firande;)

Älskar er /
                /MissDynamite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0