Vet inte vart jag ska börja riktigt...

Det har ju hänt så himla mycket denna veckan men vi kan väll ta och börja med tisdagen, då jag åkte hem till Kristinehamn. Jag skulle ju vart hemma kl 19.18 men tyvärr tog det betydligt längre tid så jag var inte hemma förrän vid halv tio. Snacka om att jag då var trött och irriterad, men det gick över ganska snabbt. Jag var ju helt överlycklig över att få komma hem ju. Att komma innanför dörren och veta att man får sova i sin egna säng inatt är Lycka med stort L.


Ohh gud, ni ska veta vad brev jag hade fått. En himla massa räkningar och lite presenter bla från MariaBingo hade jag fått hem en Dvd som jag inte hunnit kolla på än. "PS. I Love You" heter filmen, någon som sett den?


Nåja hur som hälst har jag även vart med Emily dom här få dagarna jag varit hemma. Åhh jag är så glad över att hon äntligen fått jobb, hon som letat så. GRATTIS gummsen!


Annars är jag ju hemma hos päronen nu igen, kom hem igår (fredag). Det tog ju inte så värst lång tid att få hem betygen jag väntat på så jag kunde åka tillbaka till päronen tidigare än beräknat, underbart. Visst är ensamheten väldigt uppskattad från min sida men nu när jag inte har nått plugg umgås jag mer än gärna med familjen. Igår var vi tex i skärgården och firade midsommar vid Picasso skulpturen. Verkligen hur mysigt som hälst. Om ni är kvar en stunt till så ska jag snart berätta om min midsommar också.   

Älskar er /
                /MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0