Sen vart det fredag...

Som ni säkert förstår va vi hemma ganska sent i torsdags, så jag sov faktiskt bort mer eller mindre hela fredagen. Inte för att jag var mycket tröttare än vanligt men alltid när jag är hemma hos föräldrarna så sover jag jätte länge, om inte hela dagarna. De typ som att jag inte kan få nog med sömn när jag väl är här. Så här behövs minsann inga sömnpiller, hehe.


På kvällen fick jag dock se till att vakna till liv för då vart det fest. En fest anordnad av Diana och Sandra (Inte jag och Diana utan alltså en anan Sandra och en annan Diana). Jag var inte allt för pigg på att festa men det fick gå ändå. Diana har ju blivit klar med sin lärarutbildning nu och Sandra fyller ju 18år imorgon, GRATTIS!!! till dom båda. Neh, nu måste jag vila lite, försöker blogga mer lite senare + att jag kommer lägga till bilder till det här inlägget. 

Älskar er /
                /MissDynamite


Kollo - eller typ "ringdans"


Min mami var också på festen...


Pappi med:)


Suddig bild men här är dom iaf, Diana och Sandra...


Här satt foket och käkade...


Sen var det tårtdags, här är en av tre tårtor som deras mamma hade gjort...mmm:)


Min mamma och Diana:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0