Midsommar- Hur mysigt som hälst...

Päronen kom och hämtade mig ganska tidigt igår, redan vid nio tiden var dom utanför med bilen. Ganska jobbigt för mig med tanken på att jag i vanliga fall aldrig går upp vid den tiden, men det fick gå. Trött som fan var jag hela dagen men det var ändå hur mysigt som hälst. Efter att ha packat ner allt och lastat in det i bilen tog jag, mamma och mormor en sväng på stan medan pappa vilade lite. Han var ganska trött efter att ha gått upp väldigt tidigt och på det kört bil i över tre timmar. Nåja efter det tog vi en fika med min granne Ulla och därefter bar det av till skärgården och Picasso.


Mamma och mormor hade gjort en utsökt picknickkorg med massor av godsaker så som grillad kyckling och någon grekisk sallad som egentligen är en potatissallad med en massa annat gott i. Mammas mat är verkligen mumma den.


Efter några timmar i skärgården åkte vi raka spåret hem, mätta och belåtna. Runt halv fem var vi iaf hemma, jag skulle ju till Mattias senare på kvällen så det blev till och färga håret och göra sig i ordning på en gång. Vet inte riktigt när jag kom iväg men runt en halv tio var jag iaf hos Mattias. Och hemma var jag inte förrän halv tre inatt så det är väll inte undra på att jag sovit hela dagen dag. Så nu vet ni hur jag firade midsommar och vad min dag idag bestått av.

Älskar er /
                /MissDynamite



Här i skärgården vid Picaso skulpturen tillbringade familjen och jag större delen av dagen igår...



Min mormor och mamma...



Min mami...



Midsommarstången på väg att sättas på plats... Åhh alt var så himmla fint med dans och sång...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0