I väntan på tåget...

Just nu sitter jag på resecentrum i Borås och väntar på tåget hem som går om ca en timma, (finns datorer att låna för 19kr/h på resecentrum). Sen har jag ju BARA tre timmar hem till K-hamn så beräknad ankomst är ca19.00. Men vad gör det jag kommer ju hem iaf, kommer dock inte kunna blogga på ett tag då jag inte längre har någon dator hemma. Min dator har ju helt dött och den kommer inte gå att laga heller. Så det blir till och köpa en ny dator när jag kommer hem från semestern, det är vad jag har tänkt iaf. Måste ju ha en dator databeroende som jag är. 

Annars bloggade jag ju inget igår beroende på att jag typ var skit trött hela dagen som gick åt till att sova förutom då jag var till Älvsereds med mamma och käka plättar:) Sen på kvällen var jag en sväng till Marco också för att umgås lite, se på film och lämna tillbaka hans dator som jag har fått låna ett tag.

Fan asså bara tanken på att jag om ett par timmar kommer hem och det inte finns någon dator gör att jag får panik. Att inte kunna blogg, läsa skvaller och andras bloggar, gud vilket katastrof. Som tur är har jag att glädjas åt att jag äntligen ska få träffa Emily som jag saknat massor, har ju inte haft tid att pyssla på väldigt länge heller så det får väll bli till att fördriva tiden med det. Men jag lovar er att jag återkommer så fort jag får tag på en dator. 

Älskar er /
                /MissDynamite
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0