Gårdagens...

Så fort jag kommer hem från semesterna ska jag köpa mig en bärbar dator. Att sitta vid en stationär dator är något som enligt mig är det samma som att plåga sig själv. Men det stämmer ju iaf för en som inte suttit vid en stationär på flera år, vilket jag inte har gjort. Därför undviker jag att sitta vid datorn så mycket jag bara kan men ibland så lockas jag att sätta mig här ändå...

Nåja nu har jag nog klagat färdigt.

Får börja med att jag ännu inte är helt frisk men jag orkade iaf åka in till stan idår med mami och hennes kompis. Tänkte kolla rean lite men jag får nog lov o säga att det inte finns någonting alls som lockade. Men vi hade det hur mysigt som hälst iaf, fikade, gick i affärerna osv. Var typ helt död när jag kom hem så jag orkade inte blogga, istället blev det bumms i säng efter jag hade duschat så klart. 

Älskar er /
                /MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0