Vad tycks?

Det råka visst till att bli en riktig lååång vila, och nej jag är inte nyvaken fastän att man skulle kunna tro det. Jag slumrade ju till lite innan men så har ja jobbat med. Jag har slitit som en djur i trädgården;) Eller kanske inte riktigt men jag hjälpte till att bära tegelstenar då mamma hade fått för sig att göra ett blomställ av dom. Riktigt fint blev det faktiskt, eller vad säger ni?


Älskar er /
                /MissDynamite



Ser ni hur jag riktigt sliter?



Mami fixar till det så som hon vill ha det...



Och verket, vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Rajkic

jako fino kao i obicno sve sto nasa Senci napravi.

2009-07-25 @ 22:46:16
Postat av: Madde

Fint! Men var är bilderna från Bosnien som du lovat att lägga ut här? Kram

2009-07-26 @ 00:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0