Shopping!!!

Nu ar jag halt tottalt pank far jag vall ta och medge utan att ga till overdrift. Men dat ar da val anvdvanda deviser.
Igar tex var vi i Banja Luka och vi kom verkligen hem skit sent sa att blogga var vall inte det forsta jag tankte pa. Jag var verkligen hur trott som halst och fotterna bara varkte pa mig, snacka om att somna som en stock... hehe

I ovrigt maste jag saga att staden Banja Luka ar helt fantastiskt, staden ar verkligen hur stor som halst med gott om affarer, ME LIKE IT;) Men jag blev ju att antal tusenlappar fattigare for inte var det nagon billig stad inte. Jag menar visst har du billiga kopior har och dar men sedan har du ju orginalen som ar i samma prisklass som i Sverige. Affarer som tex Beneton.Sjalv skippade jag dock just Beneton istallet fick det bli ett par bagar fran market Voge som optiker i Sverige far satta in glas med min styrka i senare. Hm, en rosa keps med paljetter blav det ocksa samt en superfin tunika och en armlos transparant linne.

Verkligen hur mysigt som halst sa jag ar supernojd med gardagen och gardagens inkop, vanta kvar sa kommer en dagens uppdatering ocksa;)

Alskar er /
                /MissDynamite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0