Nu fortsätter sommaräventyret;)

Visserligen har jag ju lovat bilder rån semester och det ska bli, jag ska lägga ut dom så fort jag hinner. Grejen är ju bara den att jag inte hinner, det händer ju en massa saker här. Det är ju som sagt inte så lätt att både hinna leva sitt liv och hinna skriv om det samtidigt. Fast nåja det är ju ingen katastrof fastän att det lutar åt det.


Igår hade jag tänkte mig en hel lugn kväll, dock blev det inte som jag hade tänkt mig. Det började soft framför datorn och så men det slutade inne i stan med världens huvudvärk. Till en början hade jag visserligen inte ont i huvudet men fick det efter två timmars på Tonic. Resten av dagen idag har jag bara sovit för jag har verkligen mått skit hela dagen. Fast nu blir det sängen snart för imorgon bär det av hem till K-hamn. Måste kolla påsten och titta till så att allt står rätt till där hemma. Men i och med att jag inte har någon dator där hemma än så hörs vi när jag kommer hem till päronen igen.

Älskar er /
                /MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0