Isolering;)

Nae det ar vall inte nagon riktigt isolering jag pratar om, den ar ju inget i jamnforelse med den tiden innan sommare da jag bara satt och pluggade 24/7 men anda. Har inte gjort nagot vettigt idag, bara legat innomhs och seeegat. Ar ju sa javla varmt har att man verkligen tappar orken till att gora nagot overhuvudtaget. Sakert runt en 40 grader har det vart idag, men njaja imorgon ska jag forsoka fa mer gjort. Tankte dra till "Djungeln" imorgon, tankte bada och sola lite snart aker jag ju hem dessutom sa det galler ju att passa pa nu medan man kan.  For jag antar att vadret i Sverige ar lika trakigt som jag lamnade det for lite drygt tre veckor sedan. Naja nu ska jag ta och gora lite annat.

Alskar er /
                /MissDynamite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0