Har hander det grejer;)

Ja, ni ska bara veta vilket liv man lever har... Softar typ 24/7... Helt underbart... Fast just nu ar jag trott och vill hem... Jag har varit pa ansiktsbehandling nyligen vilket gjort mig helt somning trotts tva FAST pa raken... For er som inte vet vad FAST ar kan jag tala om att det ar PowerKingens motsvarighet har i Bosnien. Jah, sen har jag aven vart och kopt "AFRODITA" ansikts rengoring som jag av tidigare erfarenheter vet ar javligt bra, fast det var ju ett tag sen jag andvande det rengoringsskummet sa vi far se om det fortfarande ar lika bra for mitt ansikte. Men visar det sig vara lika bra som forra gangen ska jag deffinitivt kopa mer, fast det va ju lite dyrt men men.

Annars igar var jag pa ett stall ett par timmar harifran, Predor tror jag det heter. En underbar liten stad med massa affarer att besoka, tro mig nar jag sager att benen till slut vek sig under mig. Jag gick och gick hela dagen och anda blev det bara tva vaskor. Visserligen skulle det ha blivit tva till men jag orkade inte ga tillbaka och kopa dom, och inte kunde jag kopt dom pa en gang for nagra pengar hade jag inte. Naja, jag hittar nog deras motsvarigheter som jag klan investera i istallet;)
FAN att jag inte kan lagga upp bilder har annars hade ni kunnat fa se dom nu pa en gang, nu far ni vanta tills jag kommer hem...hihi

Vad galler Beograd som vi skulle till nasta vecka kan jag saga att det inte blir nagonting av det. I forrgar holl vi aterigen pa att inte bli inslappta i landet da vi va i Kroatien. Snutarna vid gransen holl pa att kronga nar vi kom och likasa i forrgar, anda var det samma javla snutar som stod vid gransen men men for att inte hamna i den situationen igen sa skippar vi Beograd detta aret. For aven om vi inte behover passera samma landsgrans sa maste vi ju anda passera en grans fast at andra hallet.

Naja jag har iaf httat en massa skor som jag vill ha och ska kopa lite senare. Fast den har gangen kommer jag och mamma ta taxi over gransen for att slippa fler problem.

Har aven hittat en skit snygg byxdress, vet inte om jag har skrivit om det tidigare men byxdress ar ju bara sa HOT. Jag vet att jag ar dalig pa att modeblogga men lat mig anta att ni inte missat byxdresstrenden fastan att jag inte skrivit om den... hihih

Alskar er /
                /MissDynamite

Kommentarer
Postat av: emelie

jag saknar dig hur mycket som hällst.. Vill att du kommer hem NU!! :)

2009-07-09 @ 13:25:17
URL: http://emelieba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0