Hallo eller;P

Gud vad grejer det har hant sedan sisst, skulle nog ta evigheter att beratta om allt.

Kan ju borja med att vi nastan holl pa att inte komma in i landet overhuvudtaget da dom skickde tillbaka oss och ett par svenskar till vis gransen. Fast av nogon anledning slappte dom in oss vid andra forsoket, fast bara oss vad som hande med dom andra svenskarna vet jag inte. Naja, nu har vi ju varit har ett par dagar sa jag och mamma har redan hunnit fa en nya frisyrer och harfarger sa klart. Har anen fott mina naglar fixade och bade franska manikyr och pedykyr, vilket kans hur lyxigt som halst. Lagg da till att jag valde franska manikyr med neonrosa tippar, verkligen hur snyggt som hest.

Just de jag har aven fott mina ogonbryn plockade, nagra kilon extra och lite farg pa kroppen fick jag idag da vi var i Doboj dvs aventyrsbadet, "Djungeln".

Hmm imorgon ar det mondag, vet inte riktigt vad som hander da men vi far vall se. Jag ar javligt shopping sugen nu da jag inte shoppat nagot alls har. Har ju en massa nytt visserligen da jag shoppa i Boras innan jag akte men anda. Ni vet vall att jag varit pa jakt efter en langklanning under en langre tid? Har finns hur manga och snygga som halst, jag vet verkligen inte vilken jag ska kopa for alla ar verkligen hur fina som halst. Hmm, jah jag tror jag far bestamma mig ganska snart sa jag hinner andvanda den innan jag aker hem till Sverige. Jag vet inte hur vadret ar for tillfallet men av lang erfarenhet vet jag att et ar valdigt opalitligt. Naja nu ska jag hem och sova, jag ar verkligen hur trott som helst...

Hur har ni det dar hemma foresten?

Alskar er /
                /MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0