Haj;)

Hm, vet itne riktigt vad jag ska skriva om dagen. Det har liksom inte hnt sa varst mycket alls, har typ bara varit hemma och deeegat. Vi skulle egentligen till badhuset i Doboj (Djungel) fast det blev inte sa for det va alldelles for kallt idag. Visserligen har vadret varit hur fint som halst och over 20grader varmt men det kommer bli annu varmare fran och med imorgon. Sa det kanske blir Djungln imorgon, vem vet.

Foresten nu kom jag pa vad jag gjort idag, jag har ju stadat jue:) Nu ser mitt rum ut som ett RUM och ingen svinstia, kanns hur bra som halst:) hehe

Bilderna jag lovade skulle komma upp idag blir detine heller nagot av da jag inte lyckats koppla in den i datorn:( Sa det far vanta. Fast nu far ni ha det sa br for nu ska jag ner och kaka nagonting.

Alskar er /
                /MissDynamite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0