En liten raport fran Bosnien;)

Jah, igar var det verkligen hur varmt som halst sa igar var vi naturligtvis i Djungeln och badade, verkligen hur mysigt som halst. Jag ligger ju mestadels i solen hela dagarmna sa nu har jag fatt lite farg pa kropen ocksa, underbart ju.

Annars har vadret idag varit knas, imorses var det verkligen hur fint som halst och nu regnar det fast det ar fortfarande sa varmt har attt man haller pa att do. Det ar alltsa inte som i Sverige att sa fort regnet faller att det blir kallt, utan varmt. Bla fan nu ar jag trott pa all varme har nu vill jag hem till svala Sverige igen... Men snart sa, nu ar det inte langt kvar:) Pa mandag beger vi oss hemat.

Hm imorse var vi i Brod, handla det sissta och sa, nu sitter jag i Derventa och ska vall snart ner pa stan for att traffa min lille kusin som jag inte traffat sen forra aret. Annars maste jag ha ta pa en ca 10mark = ca 60kr sa jag kan kopa ett ansiktsskum till. Var ju nyligen nere och kopte tva ansiktskramer men inget skum for pengarna rackte ju som sagt inte.

Naja nu vet ni lite om vad som hander...

Alskar er /
                /MissDynamite

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej! Hoppas allt har varit bra i Bosnien! Här hemma i Sverige är det bara skit, regn hela tiden!

Kram

2009-07-19 @ 23:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0