Droppen som fick bagaren att rinna over...

Jah, vad ska man saga droppen jag pratar om ar den som fick mig att branna mig rejalt idag, har ju varit i Djungeln idag:) Rikt med folk var det idag med, kanske inte sa konstigt med tanken pa att det vart narmare 35grader idag och imorgon blir det annu varmare. Men jag tanker da fan inte ge mig jag SKA bli brun nu det sissta, fast just nu ar jag enbart ROD och ont som fan gor det ocksa. Men vad fan gar det egentligen? Jag ar vall knappast den som ger mig i forsta taget, det vet ju ni som kanner mig...heheh

Sa forutom att jag just nu siter har rod som en raka kan jag aven beratta att jag igar blev sjuk av nagon anledning. Jag lag bara i sangen igar och madde skit, trakigt men idag mar jag hur bra som halst. 

Foresten ni vet dom vita byxorna som jag designat helt sjalv? hehe jah dom har ju trasat sonder annu mer nu av sig sjalva och ni ska bara veta vad snggt det ar nu med den vita fargen mot min rakroda kropp... hahaha Jag lovar att jag ska ta ett kort sa fort jag kommer hem sa lagger jag upp det sen nar jag kommer tillbaka till Sverige. Jah, snart ar jag ju hemma igen, vi aker ju harifran om exakt fem dagar, ska som sagt bara fa lite farg pa kroppen. Jag har ju inte fatt det annu da jag inte direkt orkat sola, har ju haft fult upp med att besoka alla affarer ju, fast nu ar jag ju pank, tyvarr:) Har bara nagra fa saker kvar att inhandla sen ar jag PANK pa allvar... heheh tur att man aker hem snart annars hade det vart riktigt illa... hehe Sa nu vet ni de mina kara lasare:)

Ok, nu var jag dessutom tvunden att byta internet cafe ocksa for pa det andra caffet var tangentbordet helt javla knas. Alla bokstaver var typ omkastade huller om buller sa da menade dom pa att man skull gissa sig fram, for ja jag klagade. Annars vor det ju inte jag eller hure... hehehe:(  FAN!

Alskar er /
                /MissDynamite
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0