Det tar ju ett tag att etablera sig på riktigt...

Men nu så har jag etablerat mig här hemma, det tog ju ett tag men vad gör man. När man kommer hem och man varit bortrest så finns det ju alltid så himla mycket man ska göra och fixa och det tar ju tid. Igår tex var jag hos mormor på förmiddagen, och på tal om det så kommer ju mina kusiner hem idag, dom bor ju också i Anderstorp så mormor passar deras hund medan dom är borta. Igår var jag även inne i stan en sväng och hos Mattias. Det är ju torsdagskvällarna i stan nu på sommaren och så även igår men jag var inte där. Jag orkade inte men Mattias var nere igår kväll efter att jag hade åkte hem, får höra med han sedan hur det var och ifall det var lika mycket folk ute på natten som på kvällen. Fast vet ni vad? Nu tänkte jag gå och lägga mig, har ju en hel det allt göra egentligen men vi får se vad det blir när jag sovit på saken... hehe

Älskar er /
                /MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0