Borta bra men hemma bäst:)

Åhh, ni ska bara veta vilken skön känsla det är att få komma bort lite men ännu skönare är det att få komma hemma. Visserligen är jag inte helt hemma ännu då jag för tillfället är hos mina föräldrar men det känns ändå som hemma. Att jag dessutom inte har allt för långt in till Borås stad och mina gamla vänner gör ju inte saken värre direkt. Borås är med andra ord som mitt andra hem fastän att jag bor 240km norrut. Så nu vet ni som inte visste det redan att jag nu är hemma, fast egentligen kom vi ju faktiskt hem redan igår kväll.


Vad gäller hemresan i övrigt har det gått relativt bra om man bortser från att bokningen av hotellet i tisdags kronglade till situationen och slutligen löste sig:) Men nog om det nu ska jag ta och vila lite sen ska jag packa upp.

PS: Kika in lite senare för all del så lovar jag att bjuda på lite bilder fran Bosnien och annat smått och gott:)

Älskar er /
                /MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0