Annu mer Shopping;)

Jag i forra inlagget skrev jag ju att jag var helt pank och det ar jag men det berodde inte helt och hallet pa att jag var i Banja Luka igar utan snarare pa att jag idag varit pa ytterligare en shoppingrunda. Jah, nej jag har inte kopt nagon langklanning eller byxdress, tror jag skippar den investeringen overhuvudtaget. Jag menar en sadan investering bode man gjort i borjan av sommaren, nu kan det ju lika garna va enligt min mening. Fast jag tror stenhart pa byxdressen aven nasta sommar, riktigt HOT med andra ord. 

Naja, idag har jag ju som sagt varit och shoppat och det blav ju en del aven fast jag vantade mig mer. Farra aret blev det ju betydligt fler skor, atta par ar ju betydligt fler an fyra. Fast forra aret kopte jag ju inga vasker och det har jag ju gjort i ar, tva for nagra dagar sedan och sa tva idag alltsa sammanlagt fyra par skor och fyra vaskor har det blivit, sa jag ar nojd anda. 

Hm har aven fatt tag pa en kabal som behovs for att ladda over bilderna fran mobilen till datorn sa jag tankta bjuda pa lite bilder imorgon:)

Alskar er /
                /MissDynamite
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0