24h...

Snacka om att det hant mycket nu, tanka sig at det kan handa sa mycket pa knapt 24timmar. Det borjade faktiskt redan inatt da mamma inte madde sa bra och fick aka ambulans till sjukhuset i Doboj. Fast nu ar laget mer eller mindre under kontroll. Annars har aven jag vart i Doboj idag, eller narmara bestamt i "Djungeln". Har aven brant mig rejalt och drabbats rejalt av solsting, jah jag tror faktiskt att det haller i sig an. Just nu sitter jag pa internet caffet fast jag ska vall hem om en kvart eller natt for som sagt jag kanner mig fortfarande javligt yr och konstig. Men med tanken pa att det idag vart narmare en 40 grader sa kanske man inte bor vara forvanad. Naja, nu ska jag dra iaf...

Alskar er /
                /MissDynamite

Kommentarer
Postat av: emelie

Vad har hänt med din mamma?



Kan säga att jag behöver dig nog mer än någonsin hos mig just nu... Ångesten håller på att äta upp mig känns det som.. KOM HEM NU!!



Miss u älskar dig.

2009-07-16 @ 19:03:01
URL: http://emelieba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0